.

.
.

Sunday, June 15, 2014

34


I'm wearing:
dress - boohoo
frill socks - ebay
cut out boots - river island
bag - thrifted

Zo, daar ben ik maar weer. Ik ben zo enorm druk geweest met mijn stage. Maar ik heb het vrijdag afgesloten en het voelt heerlijk! Dinsdag moet ik mijn presentatie houden en dan hoor ik of ik geslaagd ben (:
Ik ben zo blij dat ik klaar ben met stage en nu veel meer tijd heb om te bloggen! Ik ga er weer helemaal in duiken.
Vandaag draag ik mijn fijne velvet bloemen jurkje van Boohoo, ik heb deze afgelopen winter gekocht maar vrij weinig aan gehad. Ik vind dit jurkje het leukste zonder jasje of vestje erover omdat hij redelijk wijd valt. Ik kan hem dus perfect in de zomer dragen met warm weer!
Ik ga even fijn heerlijke pizza op eten en lekker op tijd naar bed vandaag, ik spreek jullie snel!

x,
Eva

So, here I am again. I've been so incredibly busy with my internship. But I ended it last friday and it feels wonderful! Tuesday I'll do my presentation and then they tell me if I passed my exams (: 
I'm so glad I'm done with internship and now have much more time to blog! I'm going to dive in it again. 
Today I wear my lovely velvet floral dress from Boohoo, I have purchased it last winter but I've worn it such little times. I like this dress without jacket or cardigan over it because it's reasonably wide. I can wear this perfectly in summer when the weather is nice!
I'll go and finish my delicious pizza and go to bed early today, I'll talk to you soon!

x, 
Eva

2 comments:

  1. Wat een leuk jurkje! Wat heb je een leuke blog! Jammer dat je geen bloglovin hebt anders was ik je meteen gaan volgen!
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel! Dat is lief :) Ik heb wel degelijk bloglovin! https://www.bloglovin.com/blog/11067599
      Liefs!

      Delete