.

.
.

Monday, June 16, 2014

35


I'm wearing:
jeans jacket - thrifted
black jeans - gina tricot
crop top - somewhere in NY
shoes - dr martens.

Vandaag was niet echt een dag om normaal te poseren, het lukte gewoonweg niet. (Excuses voor de laatste twee foto's hihi) Er zijn welgeteld vijf normale foto's gekomen uit de 156 die we gemaakt hebben. 
Mijn zusje en ik zijn vandaag even naar drie lokale tweedehands winkels geweest, ik heb daar dit mega fijne jasje gevonden, een gestreept shirt en een zwart klein tasje. Ik wilde graag even mijn jasje showen dus we zijn maar foto's gaan maken. Bij ons in de straat stond voorheen het gemeentehuis. Deze is nu compleet gesloopt en we stonden hier voor een berg met zand vlakbij het gesloopte gemeentehuis. 
Ik zit momenteel fijn in mijn pyjama achter mijn laptop, rustgevende thee te drinken. Ik moet me nog een klein beetje voorbereiden op mijn presentatie van morgen. Maar dat komt helemaal goed!

Ik wens jullie allemaal een fijne avond en tot snel (:

x,
Eva


Today was not really a day of normal posing, it just did not work. (Apologies for the last two pictures hihi) There are all in all five normal pictures of me from the 156 that we made.
My sister and I went to three local second hand stores today, I have found this awesome jacket, a striped t-shirt and a small black bag. I wanted to show off my jacket so we made some pictures. In our street used to be the Town Hall of our city. This is now completely demolished and we were here in front of a mountain of sand near the demolished Town Hall.
I'm currently sitting behind my laptop in my pajamas, drinking some calming tea. I need to do a little bit of preparation for my presentation tomorrow!

I wish you all a lovely evening and talk to you soon (: 

x, 
Eva

No comments:

Post a Comment