.

.
.

Tuesday, May 27, 2014

33: IT'S MY BIRTHDAY.


I'm wearing:
dress - cooperative via urban outfitters
shoes - asos
frill socks - ebay
fake leather jacket - given to me.

Jeeeeej ik ben jarig! Ik ben vandaag 22 jaar geworden, pfoe. Ik ga het vandaag niet uitgebreid vieren, dat doe ik donderdag met een paar fijne vrienden en als het Pinksteren is vier ik het samen met mijn zusje voor onze hele familie! 
Kijk mijn geweldige jurkje!!! Ik ben helemaal verliefd. Ik zag dit jurkje een tijdje geleden op Lily Melrose haar blog. Ik was meteen verkocht maar toen ik ging kijken op de website was hij €75 en dat vind ik toch wel een beetje duur voor zo maar even een jurkje! Maar hij was nu in de sale voor €40 dus ik moest hem hebben. 
Vanavond maak ik heerlijke pasta pesto voor de familie en hebben we een rustig avondje. Ik ben momenteel bezig met taarten bakken dus ik ga weer even verder! 

Fijne avond allemaal en tot snel!
x,
Eva

Jeeeeej it's my birthday! Today I became 22 years, pfoe. I'm not going to celebrate comprehensive today, I'll do that thursday with a few of my friends and with Pentecost I celebrate it together with my little sister for our entire family! 
Look at my wonderful dress!!! I'm totally in love with it. I saw this dress a while ago on Lily Melrose her blog. I was instantly sold but when I went to check it out on the website it was € 75 which I find to be a bit expensive for just a dress! But it was now in sale for € 40 so I had to have it. Tonight I'll make delicious pasta pesto for the family and we'll have a quiet evening. I am currently working on baking cakes so I'll get back to that! 

Have a lovely evening all and I talk to you soon!
x, 
Eva


1 comment: