.

.
.

Wednesday, July 16, 2014

38




I'm wearing:
playsuit - pull and bear
shoes - creepers

Wat een fijne dag! Het is echt heerlijk weer hier. 
Ik ga vandaag eindelijk weer afpreken met mijn beste vriendinnetje Janneke, ik heb haar voor mijn gevoel al zo lang niet gezien maar dat valt volgens mij allemaal wel mee. We gaan vanavond een Dinsey film marathon houden en morgen lekker samen naar het strand! Zin in!

Deze playsuit van Pull and Bear heb ik al een paar keer aangehad op mijn blog maar nog nooit met blote benen, dus bij deze. Ik draag er alweer mijn creepers bij, ze zitten zoooo lekker! Een simpele outfit voor een rustig dagje.

Ik ga even fijn in het zonnetje zitten, spreek jullie snel weer!
x,
Eva



What a nice day! It's really lovely weather over here. 
I'm finally going to meet again today with my best friend Janneke, I feel like I have not seen her for so long. We're going to have a Disney movie marathon tonight and tomorrow we'll go to the beach! Looking forward to it!

This playsuit I'm wearing by Pull and Bear has been a few times on my blog but have never worn it with bare legs, so here it is. I'm wearing my creepers again, they are soooo comfy! A simple outfit for a quiet day.

I'll go and sit in the sun for a bit, talk to you soon!
x, 
Eva



No comments:

Post a Comment